Jak ubijać programy uruchomione pod wine?

Mieszko Kaczmarczyk linux_mdk w wp.pl
Nie, 14 Paź 2007, 23:32:00 CEST

A nie wystarczy

ps -A | grep wine

kill -s 9 (proces wine)

Miesiu

--
Zobacz Player MP3 w okularach przeciwsłonecznych firmy Xonix:
http://www.swistak.pl/uzytkownicy_aukcje/miesiu.html

We are Linux. Resistance is measured in Ohms.

.