kody klawiszy xkb

Sylwester Gruszka gruszex w gmail.com
Czw, 18 Paź 2007, 16:04:41 CEST

Witam,

w pliku /etc/X11/xkb/symbols/inet są zdefiniowane klawisze "multimedialne" do
różnych klawiatur. Ja mam klaw. z firmy Trust i wybrałem układ "trust" który
widziałem w tym pliku ale niektórych klawiszy tam brakuje a niektóre są w
nadmiarze.
Chciałbym się dowiedzieć jaki kod w tym pliku byłby przypisany da mojego
klawisza XF86HomaPage?

przykładowa linia w w/w pliku ale tycząca się innej klawiatury:

	key <I32>   {       [ XF86HomePage          ]       };

W sekcji klawiatury trust ten adres jest używany jako XF86WWW.

Kiedy w ustawieniach skrótów w KDE ustawiam jakis skrót dla innego klawisza
multimedialnego, np XF86Play to działa, a wciskając klawisz Home nie dzieje
się nic (podczas ustawiania skrótu), czyli żaden z wymienionych w w/w pliku
kodów klawiszy do niego nie pasuje.

Jak za pomocą xev (albo z pomocą czego) mam odgadnąć kod dla tego klawisza?

--
pozdrawiam,
Sylwester Gruszka