fglrx

Cezary Krzyzanowski dhubleizh w o2.pl
Śro, 24 Paź 2007, 15:53:56 CEST

Dnia 24-10-2007, Śr o godzinie 09:24 +0200, croolyc pisze:

> 23-10-07, Piotr Grymkowski <grym3k w o2.pl> napisał(a):
>         Witam
>         Jakoś niedawno pojawił się nowy driver od ati. Wspiera aiglx i
>         xorga-7.3
>         zatem używający th i fglrx się ucieszą. Jest ktoś chętny do
>         zrobienia speca
>         i wrzucenia go do mielenia? Ja niestety kilka dni mam za....
>         walonych:)
>

> O Władni PLD'owej macierzy
> my zwykli loo(u)serzy
> składamy prośby na Wasze spracowane ręce
> aby spec fglrx został jak najszybciej zaaktualizowany do najnowszej
> [...]

Jeżeli zagwarantujesz mi, że obsługuje starsze modele ati (w moim
przypadku VGA compatible controller: ATI Technologies Inc Radeon
Mobility M7 LW [Radeon Mobility 7500]) to zrobię zanim się obejrzysz..

Niestety obawiam się, że tak nie jest i użytkownicy starszych modeli
muszą się pocałować w nos, szczególnie, że Xgl na tych kartach kończy
życie na białym ekranie.

Cz w rny