ultrasparc - instalacja PLD 2.0

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Sob, 27 Paź 2007, 09:59:02 CEST

On Fri, Oct 26, 2007 at 10:44:19PM +0200, Dariusz Krzempek wrote:
> Witam,

Nie doczekało się, czytaj nikt nie miał ochoty ani motywacji do
zrobienia.

ja zrobiłem betę startowego sparcrcd na AC

http://sparcrcd.pld-linux.org/

;-) ale do projektu nie zaglądałem z braku czasu od dawna.

potestuj tę płytkę, a instalujesz normalnie jak na i686, ino musisz
uważać na fs'a xfs :-) (czytaj partycja 1 nie zaczyna się od 0 do 1234
tylko od 1 do 1234), zresztą to było wałkowane gdzieś na listach
przezemnie.

pozdr
--
Michał Abramowicz	abram  pld  -  linux  org