OO-2.3 w AC z UX?

Mieszko Kaczmarczyk linux_mdk w wp.pl
Sob, 27 Paź 2007, 14:12:30 CEST

Thursday 25 of October 2007 11:11:23 Rafał Dziedzic napisał(a):
> Swego czasu pojawialy sie paczki OO do AC poza oficjalnym ftp'em. Jest moze
> gdzies wersja 2.3? Probowal ktos z powodzeniem zainstalowac paczki z UX?

Ja zawsze biorę OO z openoffice.pl i działa zawsze - ważne tylko by w katalogu
domowym oraz ~/tmp nie zabrakło miejsca - a zwłaszcza w ~/tmp potrzefi
wrzucić i 500MB bliżej nieokreslonych danych

Miesiu
--
Zobacz Player MP3 w okularach przeciwsłonecznych firmy Xonix:
http://www.swistak.pl/uzytkownicy_aukcje/miesiu.html

We are Linux. Resistance is measured in Ohms.

.