[Th] Gdzie mi się podziało rozszerzenie XV? (nvidia+xserver 1.4)

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 28 Paź 2007, 12:36:30 CET

Dziwna sprawa. Poszło mi gdzieś w cholerę rozszerzenie XV. Objawia się to
tym, że przy próbie odtwarzawania filmu (zarówno xine jak i mplayer)
wyświetla się puste okno, po czym komp się przywiesza (można by powiedzieć,
że się prawie zawiesza, trzeba się przełączyć na konsolę i ubić aplikację).
xdpyinfo i xvinfo wykazują, że rozszerzenie jest i powinno działać, w
logach żadnego wpisu. Ale jednak nie działa :-/ Niestety, nie potrafię
powiedzieć, dlaczego. Działało, potem zachciało mi się zobaczyć, jak to
jest z compizem/berylem. Sprawdziłem compiza, potem beryla (nie działa toto
jakbym chciał, więc wyinstalowałem). Efektem jest niestety brak
działającego XV, z czym wcześniej problemu nie było.

Czy moglibyście doradzić, na co zwrócić uwagę i co sprawdzić? Zdaję sobie
sprawę, że to trochę jak wróżenie z fusów, ale może ktoś się już spotkał z
taką sytuacją.
kernel-video-nvidia-legacy2-96.43.01-2 w 2.6.22.10_2.i686
xorg-driver-video-nvidia-legacy2-96.43.01-2.i686
xorg-xserver-server-1.4-5.i686
Wszystko inne aktualne z ftp (Th+ready+test).