(utra) prosty moduł httpd

Grzegorz Sójka pld w pfu.pl
Nie, 28 Paź 2007, 23:02:09 CET

Witam.

Piszę właśnie program do monitorowania serwera (tak w największym
skrócie). Przydało by się aby informacje przez niego zbierane można było
oglądać z przeglądarki. I teraz pojawia się problem: czy pisać jakieś
cgi-bin (bez binarek się nie obejdzie) i podłączyć to pod jakiegoś
apacha czy dorobić do istniejącego programu (ultra) prosty serwerek HTTP.
Z cgi-bin to generalnie wiem "czym to pachnie". Nie wiem natomiast na
ile poważnym problemem jest napisanie modułu do http. Czy są może jakieś
gotowce? Czy wymagane jest TCP oraz UDP czy może jeden wystarczy?
Jeśli ktoś ma jakieś doświadczenie to proszę o radę.
Dodam jeszcze,że wszystko chodzi za maskaradą i bezpieczeństwo w
zasadzie nie stanowi problemu.

Z góry dziękuje za wszelkie porady.

--