php i iptables, a bezpieczenstwo

Bart. uzi18 w o2.pl
Pon, 29 Paź 2007, 10:58:00 CET

Mam takie dziwne rozwiazanie ze dla konkretnego usera w sieci moge ustawic powiadomienie www (musi potwierdzic ze odczytal).
Na ten czas przekierowuje ruch www na pewien port gdzie taka infomracja sie dla niego znajduje.
Jak na razie rozwiazanie bylo takie ze skrypt php (www) wpisywal regulki do pliku, a
w cronie co minute sprawdza sie czy jest cos nowego i uruchamial te regulki i tyle.
Ewentualnie przy uruchamianiu/restartowaniu serwerka regulki byly wykonywane jako dodatek do skryptu.
Nie jest to chyba najbezpieczniejsza metoda  i stad moje pytanie.
Jak mozna to zrobic ladnie i bezpiecznie ?
Za konstruktywne uwagi dziekuje :)
Pozdrawiam
Bart.