domyślne essid

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 29 Paź 2007, 12:44:15 CET

Dnia poniedziałek, 29 października 2007, Tomasz Grobelny napisał:
[...]
> Wyciąłem wszytko poza dwoma pierwszymi linijkami, po czym skonfigurowałem
> jedną sieć za pomocą wpa_gui. Otrzymałem coś takiego:
> ctrl_interface=/var/run/wpa_supplicant
> update_config=1
>
> network={
>     ssid="oswiecenia"
>     key_mgmt=NONE
> }

A spróbuj czegoś takiego (nie wiem, czy na pewno pomoże):

ctrl_interface=/var/run/wpa_supplicant
update_config=1
eapol_version=1
ap_scan=1

network={
    ssid="oswiecenia"
    key_mgmt=NONE
}

Jeszcze sprawdź, czy na pewno podajesz dobry driver do wpa_supplicant (np.
do karty ipw2200 Intela trzeba podać -D wext, pomimo, że jest sterownik do
tej karty - tylko nie do końca działający).