AC i failover

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Pon, 29 Paź 2007, 14:39:34 CET

Mniej wiecej Mon, Oct 29, 2007 at 11:23:09AM +0100, zainteresowany Stacho Pal rzekl:
> Witam!
> Używa ktoś na AC rozwiązań typu klaster (failover)?

Tak.

> Klient wymyślił sobie żeby mu zrobić mirror serwerów. :/

Cham! ;)

> Narazie znalazłem Linux-HA (heartbeat.spec),
> jest w cvs, ale brak zbudowanych pakietów.
> Czy to znaczy że się nie nadaje, nie działa?

Przy pomocy heartbeata można konstruować układy o różnej komplikacji,
wiele z nich pozostało do przetestowania/dorobienia w specu. Dlatego ma
permanentny rel ułamkowy, a paczek nie ma na ftpach.

Zbyniu
--
%% Absolutely nothing we trust %%