AC i failover

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Wto, 30 Paź 2007, 20:37:38 CET

Mniej wiecej Tue, Oct 30, 2007 at 06:47:31PM +0100, zainteresowany Przemysław Backiel rzekl:

> joł! :)
>
> oczywiscie, można powiedzieć google rulez
> ale może ktoś ma/zna jakiś fajny opis, coby sobie najpierw poczytać a
> potem wziąć się do roboty?

Hoh, nie kolekcjonuję linków, zawsze jakoś google mi powiedzą to czego
chcę. A zagadnienia klastrów wszelkich, failover, load balancing to
morze... problemów. :)

Napisz co Ci się marzy, a ja napiszę czemu to niemożliwe.

> opisy na homepage heartbeat są ok?

Tak, może nie jest to wielka skarbnica wiedzy, ale warto przejrzeć.

Zbyniu
--
%% Absolutely nothing we trust %%