Modelm\router DSL dla PLD

Bart. uzi18 w o2.pl
Śro, 31 Paź 2007, 15:28:07 CET

Wednesday 31 of October 2007 12:22:24 Michał Łukaszek napisał(a):

> Dowolny z końcówką ethernetową.
> Ja mam stareńkiego Speedstreama (5660 chyba?) i działa od lat bez zarzutu.

Ja do tej pory mam 5660 i sobie chwale! Tylko zasilacz zmienilem bo tamten byl
slabiutki (przegrzal sie)  i podlaczylem zasilacz od laptopa HP .

Dorobilem resetowanie modemu bezposrednio z PLD :) (czasem sie przydaje)

Cala zabawa z tym wyborem to chyba jakas pomylka.
Sam wybor modemu na nie wiele sie zda bo dostepu do jego konfiguracji nie
masz. Takiego starego sprzetu juz nie dostaniesz aktualnie daja model 4100 (z
adsl+ - wyzsze predkosci).

DSL TP od zawsze chyba jest modem ktory daje Ci publiczne IP.

Pamietaj ze podpinasz modem do sieciowki w kompie - skretka polacznie
CROSSowane.

Najprosciej skonfigurujesz sobie siec i udostepnianie polacznia przy pomocy
pldconf  (stare bo stare ale dziala :) )

Powodzenia
Bart.