Modelm\router DSL dla PLD

Adam Gapiński adas-news w artikon.pl
Śro, 31 Paź 2007, 21:02:37 CET

Osóbka znana jako Bart., wystukała:

> Dla DSL TP nie mozesz sobie podlaczac swojego modemu.
> Oni maja zablokowany mac-adress na swoj sprzet.
> Za nic sie nie zgadzaja na podlaczanie innego niz ich.
>
> Do tego dochodzi jeszcze login i pass ktorego raczej nie dostaniesz.
> (moze to z tej karty od instalacji ale nie mam tego jak sprawdzic)

Raczej to nie to hasło. Swego czasu mozna bylo dostać się na speedstreama
przez przeglądarkę i podejrzeć stronę statusu (nie wymagało hasła). Ale do
reszty serwisu (konfiguracja) trzeba było podać usera i hasło. Teraz już
tak się nie da. Na pytanie czemu to nie działa powiedzieli mi, że
zablokowane, bo przez stronkę łamano im hasła dostępowe do modemu ;)

pozdrawiam
--
Adam Gapiński ::::: adas-news (at) artikon (dot) pl
Na pytanie *Która godzina?* chciałem zainstalować rdate... (/me 18.05.2004)