Puchnący firefox

Jaroslaw Stanislaw Piotrowski jareck_i w interia.pl
Pon, 3 Wrz 2007, 21:13:01 CEST

Piotr Grymkowski pisze:
> Witam.
> Używanie parogodzinne firefoxa kończy się w najgorszym przypadku
> zwiechą systemu, a zazwyczaj zamulaniem i zapychaniem systemu. Raz
> nawet zajął mi 1GB pamięci (przy 512 na lapku). Ubicie go powoduje
> zwolnienie pamięci ale znowu włączenie i spędzenie kilku godzin przed
> przeglądarką powoduje to samo. Ktoś tak też ma? Jest na to sposób
> jakiś? Wszystkie paczki najnowsze z th (bez th-ready i th-test).

Niestety Firefox 2.x rozrósł sie niesamowicie . To nie jest już lekka
przeglądarka , tak jak to było przy 1.0 . Teraz to kolos , który zaczyna
mnie przerażać .Powoli zaczynam sie zastanawiać na przejście na
seamonkey .Nawet na windach , ubuntu które mam w pracy , są podobne
akcje . Ostatnio  widziałem w swapie ponad 800 mb po 2 godzinach pracy ,
a mam 2 GB ramu i powiem ze już procek to obciążało nieźle .

Bedac w WC czytala wiadomosci.

>>> http://link.interia.pl/f1b9c