Puchnący firefox

Jaroslaw Dziubek yaro w perfect.net.pl
Pon, 3 Wrz 2007, 21:47:44 CEST

On Mon, 03 Sep 2007, Piotr Grymkowski wrote:

> Witam.
> Używanie parogodzinne firefoxa kończy się w najgorszym przypadku
> zwiechą systemu, a zazwyczaj zamulaniem i zapychaniem systemu. Raz
> nawet zajął mi 1GB pamięci (przy 512 na lapku). Ubicie go powoduje
> zwolnienie pamięci ale znowu włączenie i spędzenie kilku godzin przed
> przeglądarką powoduje to samo. Ktoś tak też ma? Jest na to sposób
> jakiś? Wszystkie paczki najnowsze z th (bez th-ready i th-test).
Na windowsie jest to samo - zostawienie go na noc na stronce, ktora ma
auto-refresh konczy sie rano zuzycie pamieci na poziomie 2-3GB :>
--
Yaro

       IRL: Jaroslaw Dziubek       |      "Jestem zwolennikiem zwyczaju,
    http://yaro.perfect.net.pl/    | który każe mężczyźnie całować kobietę w
KNM Member: http://www.knm.org.pl/ | rękę.Od czegoś przecież trzeba zacząć."
 IRC: Yaro, ICQ: 1340145, GG: 1110 |                 S.Guitry