Puchnący firefox

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Śro, 5 Wrz 2007, 01:29:24 CEST

browser.cache.memory.enable

--
Michał Panasiewicz Linux user nr. #425323 - jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl  || e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl , wolvverine [ at ] pld-linux [ dot ] org
http://www.linkomp.pl - Linkomp - Usługi informatyczne dla firm - biuro [ at ] linkomp [ dot ] pl