kpdf zapycha system

lukasz w mikroplan.com.pl lukasz w mikroplan.com.pl
Śro, 5 Wrz 2007, 10:44:53 CEST

> Bez żartów. To kernel ma pilnować, żeby aplikacje nie rozwaliły systemu,
> a nie aplikacje mają sprawdzać, czy czasem czegoś nie zepsują.

dzis normalnie cos mnie trafilo:
otworzylem sobie duzy DBF w oocalcu

po pol godzinie uzylem przycisku power,
bo nawet jak na konsoli tekstowej chcialem sie zalogowac,
to mi pisalo ze 'login timed out after 60 seconds'.

Wywalenie swapa i ponowna proba poskutkowalo ubiciem calego OO
(bez zadnego komunikatu, tylko w /var/log/kernel wpis na temat oom-killer)
dobrze ze po minucie-dwoch.
To chyba nie jest prawidlowy sposob dzialania aplikacji.
Juz nawet na windzie rozwiazane jest to niebo lepiej.

Czy w ktorejs aktualnej wersji kernela jest to poprawione?

--
Lukasz