postfix i lmtp

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Pią, 7 Wrz 2007, 12:19:12 CEST

On Fri, 7 Sep 2007, Lukasz Michalski wrote:
> Próbowałem zaktualizować postfixa z 2.2.5-9 do 2.3.12-2.
> Po aktualizacji zniknął program lmtp z /usr/lib/postfix:
>
> Wie ktoś może co się z nim stało? Należy go zastąpić czymś innym?
> Jeżeli tak, to jak?

Nie tylko lmtp zniknął, niekoniecznie w tej wersji postfixa,
ale mnie jeszcze zniknął mailq i newaliasess.
Google powiedziały żeby zrobić: ln smtp lmtp w /usr/lib/postfix.
Pomogło, wszystko działa na starej konfiguracji
i mailgraph nie 'rysuje' głupot.

Co do reszty wystarczy:
ln -s /usr/sbin/sendmail /usr/bin/mailq
ln -s /usr/sbin/sendmail /usr/bin/newaliases
--
pzdr
Stacho Pal