PLD na Quad Core Opteron (chciałem się pochwalić)

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pią, 7 Wrz 2007, 23:48:34 CEST

Andrzej 'The Undefined' Dopierała pisze:
> ile czasu się na tym buduje oo? ;p

real    242m26.241s
user    715m19.208s
sys     71m41.323s

Ale mała uwaga, pierwszy pakiet zapisał o 22:21 a skończył mielenie
wszystkiego o 23:42 - czyli ponad 80 minut nic nierobienia CPU - bo
ciężko nazwać jeden wątek z lzma zarzynającym HDD czymś produktywnym. Za
mało pamięci wsadziłem do kompa (chciałem zbudować całość na tmpfs), nie
przypuszczałem, że OO potrzebuje 25GB miejsca na zbudowanie, kiedyś o
ile pamiętam wystarczyły 4GB. Do testów to chyba zamiast rpmbuild -bb,
odpowiedniejsza będzie funkcja -bc, wtedy czas nie będzie tak zależał od
dysków. Oczywiście powyższe to bardziej jako ciekawostka,bo tak naprawdę
mielenie tego nie zależy tylko od CPU i nie za bardzo mam do czego to
przyrównać.

Pozdrówka
Artur