nozomi

Michał michal w sutkowski.pl
Sob, 8 Wrz 2007, 21:13:57 CEST

Witam,

mam pytanie o karty GlobeTrotter firmy Option do UMTSu. Jest do nich
sterownik "nozomi", który po załadowaniu daje taki komunikat w logach:

Sep  8 12:58:18 sutek kernel: nozomi: module license 'unspecified' taints
kernel.

Oczywiście moduł nie zakłada urządzeń /dev/noz{0,1,2,3,..) i w konsekwencji
nie idzie skorzystać z karty UMTS.
Pod Ubuntu nie miałem żadnych problemów z załadowaniem modułu.

Poszperałem w googlach i dowiedziałem się, że musi w źródłach być definicja
licencji na jakiej jest moduł, ale taką definicją znalazłem w przedostatniej
ostatniej linijce pliku "nozomi.c":
MODULE_LICENSE("Dual BSD/GPL");

Pod PLD próbowałem różne dystrybucyjne jądra: od tych, które można ściągnąć
poldkiem (zarówno grsecrity jak i niegrsecurity) a także zbudować z CVS-u
(aktualnie mam 2.6.22.6_desktop-0.6).

Była by jakaś rada na to? Ktoś miał taki problem?

POzdr.

--
Michał Sutkowski
e-mail: michal w sutkowski.pl