[TH] klawiatura ...

sar4er sar4er w gmail.com
Wto, 11 Wrz 2007, 10:17:42 CEST

Kolejny poblem po aktualizacji ...
nie wiem czy to jest wina kernela czy moze jakiegos innego pakietu, byc
moze czegos mi brakuje :( ...

na kernelu 2.6.21.3.. mialem wszystko ok ... po upgradzie na kernel
2.6.21.7-1 (a wczesniej nie moglem bo nie bylo zbudowanych pakietow od
grafiki) mam problem z klawiatura i polskimi znakami.

na pasku zadan ustawilem sobie wskaznik klawiatury ... przed
aktualizacja mialem ladnie PL ... teraz mam Group0 ??

w aplikacjach nie mam polskich znakow tak samo tutaj pisze bez nich ...

gry uruchamiam w terminalu mc nie dziala skrot F10 - do wyjscia (mimo
ustawionych skrotow!!) .. pokazuje sie menu systemowe :(

jak mozna to naprawic ??