[TH] nvidia...?

sar4er sar4er w gmail.com
Wto, 11 Wrz 2007, 10:50:03 CEST

Użytkownik Kamil Dziedzic napisał:

> Odpalić się odpaliły ale przecież nv!=nvidia. Modułu da jądra dla tego
> driver'a nie potrzebujesz (czytaj: nie ma).
>
> Swoją drogą jak nie odczuwasz różnicy (czytaj: nie korzystasz z 3D) to po co
> Ci drivery nvidia? Lepiej zostać już właśnie na nv.

zgadza się :) ... tylko jak wcześniej miałem uruchomione, a raczej
zainstalowane paczki i po ponownym włączeniu kompa muszę się głowić na
jakich sterach mam odpalić X'y ... to jest to trochę męczące :(

kiedyś nie znałem się tak na linuxie i na PLD .. więc rozwiązanie tego
problemu zajełoby mi więcej czasu :)