[TH] nvidia...?

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Wto, 11 Wrz 2007, 19:23:16 CEST

Dnia wtorek 11 wrzesień 2007, Piotr Grymkowski napisał:
> Używasz testowej wersji dystrybucji na swoją odpowiedzialność więc się
> niezdziw jak jeszcze kilka takich kwiatków będzie ;)
Ja tam się nie dziwe;) Tylko pytam z ciekawości. Dzięki temu wiem, już że
zależność ma być.

> W ostatetcznym
> wydaniu będzie tylko jedna wersja
A to będzie takie?:D

> więc moim zdaniem nie ma sensu dawać
> tutaj uzależnienia od wersji...
Zależności też trzeba testować;) A tak serio to widzę, że chodzi o th-test
więc nie ma się co dziwić. Co za tym idzie fajnie by było jakby do main
trafiły jeśli bez zależności to przynajmniej razem... to takie moje
standardowe 3 grosze marudzenia;)

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic