ac z rescuecd 2.90

Tomasz Grobelny tomasz w grobelny.oswiecenia.net
Śro, 12 Wrz 2007, 21:54:13 CEST

Czy da się (a jeśli tak to jak) zainstalować Ac z RescueCD 2.90 (opartego jak
rozumiem na Th)? Z użyciem wcześniejszego RescueCD jest pewnien problem ze
względu na brak obsługi WiFi (ipw3945). Problem polega chyba na niezgodności
rpma bo pojawiły mi się przy instalacji dwa błędy o wymaganych
plikach /var/cośtam/initrunlvl i coś o manie do udeva. Próbowałem też
zainstalować Th ale efekt był mniej więcej ten sam tylko że objawiał się
komunikatem o tym że nie można znaleźć zależności uname(release)>2.6.12 czy
coś podobnego (chwilowo nie mam laptopa przed sobą).
--
Z poważaniem,
Tomasz Grobelny