ac z rescuecd 2.90

Tomasz Grobelny tomasz w grobelny.oswiecenia.net
Nie, 16 Wrz 2007, 00:53:00 CEST

Dnia środa 12 września 2007 23:31, Andrzej 'The Undefined' Dopierała napisał:

> http://pld-linux.org/InstalacjaZaPomoc%C4%85Chroota
>
> ;)
Dzięki wielkie. Kilka razy już chyba ten link widziałem, ale jakoś nigdy
wcześniej mnie na tyle nie zainteresował żeby zaglądnąć.

Jedno tylko wrażenie po instalacji: czy ipw3945-firmware nie powinien wymagać
hotpluga? Bez tego pojawiał mi się wpis w dmesgu, że nie można załadować
firmware'u.
--
Z poważaniem,
Tomasz Grobelny