Updaty baz danych z virusami

Paweł Kośka pawel w artfan.net
Pon, 17 Wrz 2007, 00:02:24 CEST

Dnia środa, 12 września 2007, Grzegorz Sójka napisał:
> Witam.
> Używam mks-vira i clamavisa. W związku z tym dostaje ostatnio kosmiczne
> ilości maili pod tytułem:
>

> Subject: Cron <root w Server> /usr/sbin/clamav-cron-updatedb
> ERROR: getpatch: Can't download daily-4190.cdiff from database.clamav.net
> ERROR: getpatch: Can't download daily-4191.cdiff from database.clamav.net

A u mnie np. coś takiego:
ERROR: cdiff_apply: lseek(desc, -350, SEEK_END) failed
ERROR: getpatch: Can't apply patch
ERROR: getfile: daily-4265.cdiff not found on remote server (IP:
193.52.101.131)
ERROR: getpatch: Can't download daily-4265.cdiff from db.fr.clamav.net
ERROR: cdiff_apply: lseek(desc, -350, SEEK_END) failed
ERROR: getpatch: Can't apply patch

> Da się to jakoś poprawić? Próbowałem z tym walczyć ale nic mi nie
> wyszło. Nie chciał bym poprosty wysyłać tego w /dev/null.

Też nie mam pojęcia co z tym zrobić, gdzie leży problem. clamav był już kilka
razy reinstalowany i nie przyniosło to żadnego rezultatu.

--
Pozdrawiam,
Paweł