pytanie z innej beczki - VOiP

Sławek Owoc slawek w ignatianum.edu.pl
Wto, 18 Wrz 2007, 15:18:03 CEST

> Ja sie pytam o te bramke z tlenofonem bo mysle zamontowac ja u
> siebie i u swojej dziewczyny - miedzy numerami tlenofonu rozmowy sa
> za free. A z tego co widze to koszt tej brameczki jest niezly...
> 100zl z 2ma numerami zewn za free. Jest sens?

ano nie ma sensu!
i juz tlumacze dlaczego zeby mnie nikt nie zlinczowal ;)

Bramka ta jest zablokowana - czyli umozliwia korzystanie TYLKO z
operatora jakim jest Tlenofon. IMHO kiepski operator i drogi.

Jak juz Pawel napisal polecam dowolny klon Finarea (ja uzywam
voipdoscount) + Actio. Actio po to zeby miec numer telefonu polski a
voipdiscount do "dzwonienia". Tandem spisuje sie rewelacyjnie.

Jezeli zasilenie konta na klonie Finarei zrobisz przez resellera to za
ok 26zl na kupujac takie zasilenie na allegro dostajesz to samo co
placac karta bezposrednio ze swojego konta (gdzie zaplacilbys
€10+16%VAT)

--
Pozdrowienia,
 Sławek Owoc