evdev xorg 7.3

Piotr Grymkowski grym3k w o2.pl
Nie, 23 Wrz 2007, 20:00:39 CEST

Dnia Sun, 23 Sep 2007 17:48:05 +0200 (CEST)
Pawel Golaszewski <blues w pld-linux.org> napisał(a) wiadomość:

> A jaką masz klawiaturę ustawioną? pcXXX - ile te XXX?
No miałem zakomentowane i się już cieszyłem, że to przez to, ale po
odhaszowaniu linijki i spróbowaniu od pc101 poprzez pc103 aż po 105
dalej nie działa, nawet jest gorzej. Nie działają przyciski prawo, lewo
itp, alt działa jak enter, a prawy ctrl jak wpisuje mi w konsoli ~.
Dziwne. Dam swojego configa:
Section "InputDevice"

#       Option      "Name" "At Translated Set 2 keyboard"
    Identifier     "Keyboard0"
    Driver         "evdev"
    Option         "Device" "/dev/input/event1"
    Option         "CoreKeyboard"
#    Option         "XkbRules" "xorg"
#    Option         "XkbModel" "pc105"
    Option         "evBits" "+1"
    Option         "keyBits" "~1-255 ~352-511"
    Option         "Pass" "3"
    Option         "XkbLayout" "pl"
EndSection

Identyfikacja po name nie działa. Może teraz spróbuje. XkbRules też nie
działa (przy najmniej z opcją xorg) opcje evdeva *Bits nie wniosły nic
konstruktywnego. Już nie wiem co jest nie tak.

Piotr Grymkowski