[AC] VMware dla 2.6.22.7

Adam Gapiński adas-news w artikon.pl
Pon, 24 Wrz 2007, 00:34:12 CEST

Osóbka znana jako Kamil Dziedzic, wystukała:

> 1. Co to znaczy VMware? Są co najmniej 3: player, server, workstation.

workstation

> 2. Te spece są tylko dla TH.

no tak - kernel mam też dla TH. Na potrzeby X11-driver-nvidia zrobiłem sobie
cp config-dist config-up
cp Module.symvers-dist Module.symvers-up

> Możesz ewentualnie ściągnąć jakąś
> wcześniejszą wersję jeszcze sprzed przeróbek i z niej spróbować zbudować.

uhm, popatrzę - a w prosty sposób się nie da przystosować speca dla AC?

> Swoją drogą może by wydzielić gałęzie dla AC?

No może by starczyło ostatnią wersję dla AC otagować?

pozdrawiam
--
Adam Gapiński ::::: adas-news (at) artikon (dot) pl