[AC] VMware dla 2.6.22.7

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Pon, 24 Wrz 2007, 09:53:10 CEST

Dnia poniedziałek 24 wrzesień 2007, Artur Flinta napisał:

> Chmm, player nie działa,
Ale działa (a przynajmniej ja tak budowałem jakiś miesiąc temu) ostatnia
wersja 1.x ;)
rev=1.12

> a workstation jest stare - nie bardzo mam
> pomysł jak dociągnąć SOURCE0.

Było na -devel.

Marcin Król:
http://www.vmware.com/download/ws/ws5.html
trafiasz tam przez Downloads -> VMware workstation -> Download ->
Workstation Archive Page

p.s.
Ja jestem za tym aby zrobić branche dla AC... tylko, że to jest na DEVEL więc
nie wiem czy od tak można sobie wrzucić na AC-branch.

A taki VMware-player 2.x nie działa ani w TH ani w AC więc w sumie to
spokojnie mogłaby gdzieś być wersja 1.x.
--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic