[Ac] Błędy przy transmisji scp?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 25 Wrz 2007, 15:56:12 CEST

Dnia wtorek, 25 września 2007, Daniel Mróz napisał:
[...]
> Ja bym jeszcze sprawdził dyski.

Dyski są OK, przynajmniej na tyle na ile mogłem to sprawdzić. Pamięć też.
Żeby było ciekawiej - przerzuciłem te same dane korzystając z nc (Net Cat).
Efekt - transmisja udana, do tego 2.5x szybsza. Możliwe, że jakiś zgrzyt
przy DMA czy inny problem z kontrolerami, bo pamięć i dysk wydają się być
dobre.