SASL

Paweł Zuzelski z w grabina.waw.pl
Czw, 27 Wrz 2007, 16:02:32 CEST

On Thursday 27 September 2007 15:32:31 Michał Łukaszek wrote:
> Nie każdy potrzebuje wysyłać z autoryzacją, więc po co mu wtyczki?
> Jeśli potrzebuje, to sobie doinstaluje.

W każdym razie po zainstalowaniu tych pakietów mogłaby się pojawiać
informacja, że trzeba zrestartować _całe_ KDE (-:

Fajnie by było, jakby w PLD można było określić "sugerowane" zależności. Coś
jak "suggested" w Debianie. Wiem, że ten temat był poruszany na devel, nie
wiem, na czym sprawa stanęła (brak odpowiedniej funkcjonalności rpm?).

Paweł Zuzelski