problem z usb

Sylwester Gruszka gruszex w gmail.com
Sob, 29 Wrz 2007, 01:43:49 CEST

Dnia piątek, 28 września 2007, Krystian Tomczyk napisał:
> modprobe usbserial ?

Niestety nie pomogło :/

Dodatkowo powiem, że tam, gdzie jako root miałem "can't set attributes", jako
zwykły user mam:
avrdude: serial_open(): can't open device "/dev/bus/usb/001/008": Permission
denied

Dnia piątek, 28 września 2007, Bartek Szady napisał:
> Takie urządzenia by się pojawiły gdyby programator był złożeniem
> programatora na RS232 i konwertera z USB na RS232 ( i jeszcze do tego
> konwerter byłby rozpoznawany).
> Gdy programator działa na USB bezpośrednio to powinien zostać znaleziony po
> podaniu -P usb.

Niestety, nie wygląda mi to na żaden konwerter usb-rs232, ścieżki z gniazda
usb prowadzą do atmegi8 a z drugiej strony tej atmegi wychodzi ISP.

> np. programowanie attiny2313 po isp za pomocą AVRDRAGON:
> avrdude -P usb -c dragon_isp -p t2313 -U flash:w:main.hex:i

nie mam takiego programatora w konfigu, mam podejrzanie starą wersję avrdude -
4.4.0, zobaczymy jak spróbuję nową, na razie pora iść spać ;)

--
pozdrawiam,
Sylwester Gruszka