Re: padl mi soft raid po dzisiejszej aktualizacji - pilne

marteen marteen w go2.pl
Wto, 1 Kwi 2008, 12:54:38 CEST

Dnia 1 kwietnia 2008 12:46 Wojciech Błaszkowski <wojciech w blaszkowski.com> napisał(a):

> Pozwól sobie pomóc - podaj szczegóły: typ raida, wersję mdadma, kernel, etc..

raid 1, kernel-2.6.60-6, mdadm i taki sam mdadm-initrd 2.6.4-1.i686,
do tego busybox-initrd.

ten komunikat jest z busybox-initrd
usage: switch_root NEW_ROOT

czy ten pakiet jest potrzebny??