padl mi soft raid po dzisiejszej aktualizacji - pilne

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Wto, 1 Kwi 2008, 18:32:29 CEST

On Tue, Apr 01, 2008 at 12:54:38PM +0200, marteen wrote:

> raid 1, kernel-2.6.60-6, mdadm i taki sam mdadm-initrd 2.6.4-1.i686,
> do tego busybox-initrd.
>
> ten komunikat jest z busybox-initrd
> usage: switch_root NEW_ROOT

hmmm... do niedawna busybox z Ac nie posiadal obslugi switch_root,
ostatnio to dodalem (przy okazji innych zmian), chyba w zlej postaci.
Swoja droga dziwne, ze nagle w Twoim przypadku initrd zaczelo korzystac
z switch_root ...

Na szybko sprobuj /etc/sysconfig/geninitrd::INITRDFS=rom

A w wolnej podeslij:

	$ rpm -q geninitrd busybox-initrd

Oraz wynik:

	$ geninitrd -v -f /dev/null 2.6.16.60-6

Paczki z Ac czy jakies wlasne kompilaty?

   PLD Linux developer    | Everybody needs some solid rock, I know I do.