Amavis +dspam - jak przećwiczyć dspama.

WK w.kier w farba.eu.org
Wto, 1 Kwi 2008, 20:51:01 CEST

Wiadomość od Zbyniu Krzystolik:
> Mniej wiecej Mon, Mar 31, 2008 at 12:29:53PM +0200, zainteresowany Wieslaw Kierbedz rzekl:
>
> [...]
>
> I wszystko czego możesz nie potrzebować wraz z tym czego nie możesz
> potrzebować.
Dlatego na serwer wziąłem beściaka.

> Tak zapytam z głupia - a zahaszowałeś @bypass_spam_cośtam w
> amavisd.conf?
> Możesz zainstalować perlowe zabawki do SPF-a i RBL-i, możesz też chcieć
> kompletu rozpakowywaczek. Ale jeśli nie zaglądniesz w logi, to nie
> dowiemy się nigdy co masz.
Aż tak źle ze mną nie jest.
Moduły "loaded", a bypasy zatkane.
Postfix ma kilka rbli wstawionych, więc do amavis dociera najwyżej 10%
syfu, coś jednak jeszcze gdzieś bruździ.
Niestety serwer to moje ekstra zajęcie. Więc kiedy mi się rozładuje
kolejka w podstawowej robocie, dopiero znowu powalczę.
Nawet na logi nie bardzo mam czas. Z logwatcha jednak mam amavisd-new
100% ham. Widzę, że tokeny w domku amavisa rosną (niestety chyba
pofałszowane - w końcu uznaje śmieci za klejnoty).
W week-end planuję dopiero trochę ćwiczonek. Będę miał świerzy materiał
porównawczy.
Bardzo dziękuję za pomoc. Jeszcze pewnie (niestety) się zgłoszę, bo
zgadzam się, że gdzieś siedzi jakaś zadra.
--
WK