firefox3

croolyc croolists w gmail.com
Wto, 1 Kwi 2008, 21:28:19 CEST

nie bede nikogo cytowal ani odnosil sie do czyjejs wypowiedzi
chcac nie chcac zapoczatkowalem ten watek
sledze go od poczatku i chcialbym wtracic swoje 5 centow
1. po co wasze spory glupie i tak wszyscy skonczymy w zupie :P
2. jak ktos wczesniej pisal wg. ogolno przyjetej polityki pld nalezaloby to
wylaczyc w defaulcie (nie wyrzucac - bo po co)
3. i tak lepszy FF z Google niz IE z M$, ciekawe co znajdzie sia na Opere -
yahoo???? (lepszy lekki spyware niz DUZY trojan :P)
4. ja mam (poki co) zaufanie do google i nawet kozystam z ich mail - co, jak
czytajac sobie czytam ten watek - nalezaloby potraktowac jako totalna
inwigiliacje - ale sram na to - nie wysylam hasel mailem -i wali mnie to czy
google bedzie wiedziec ile razy w tygodniu zagladam na boysfood.com
5. my tu gadu gadu a E17 stoi w rowie - a nawet juz compiz jest dla niego -
ecomorph - i o zgrozo sponsorowany przez google w zwiazku z nadziejami
pokladanymi w GOS linux - swoja droga ciekawy (bez fascynacji) projekt

to tyle nikomu niepotrzebnych przemyslen
i juz dajcie spokoj z tym FF bo nie ma po co sie trzasc
kto chce nie wylaczy, kto chce niech wlaczy - szkoda czasu i nerwow na to
pozdrawiam

PS. poszukuje dobrych nasion do wysiewu na wiosne
Za??cznik HTML zosta? usuni?ty...