PLD na eeePC?

Piotr Maciej Kabata kabasny w gmail.com
Śro, 2 Kwi 2008, 11:16:21 CEST

Ja się będę pewnie starał, ale na razie mam tylko jeden egzemplarz, a że
jest mojej mamusi to nie bardzo mogę eksperymentować na nim. Ale powinno się
dać myślę sobie. Jeśli nic nie uda ci się zdziałać to chętnie wspomogę, ale
swój pewnie dopiero w czerwcu lub lipcu będę miał. Póki co, jak tylko jakiś
zewnętrzny napęd będę miał w nadmiarze to spróbuję Rescue i LiveCD odplić

pozdrawiam

kabasny