[Th] Czy komuś działa xgnokii?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 2 Kwi 2008, 11:48:03 CEST

Dnia wtorek, 1 kwietnia 2008, Szymon Siwek napisał:
[...]
> System zbliżony do TH, efekt taki jak u Michała.
> Sprawdź może pakiety wymagane przez xgnokii: gtk+2, glib2, no i pango.

U mnie jest Th+ready+test, czyli wszystko najnowsze. Możliwe, że to jest
przyczyna. W każdym razie, nie działa. Ani przez sudo, ani bez. A interfejs
tekstowy (gnokii) - działa. I np. ściąganie kontaktów z poziomu zarządcy
koktaktów pod KDE też działa. Tylko to cholerne xgnokii...

$ rpm -q gtk+2 glib2 pango
gtk+2-2.12.9-1.i686
glib2-2.16.1-2.i686
pango-1.20.0-1.i686