[Th] NTFS

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Śro, 2 Kwi 2008, 21:41:42 CEST

On Wed, Apr 02, 2008 at 09:10:31PM +0200, Andrzej Mateja wrote:
> Dlaczego mimo wszystko proponujesz ntfs-3g, skoro kernel w tej wersji
> ponoć potrafi równie dobrze obsłużyć microsoftowy system plików?

Nie jestem przekonany czy równie dobrze, cytując
Documentation/filesystems/ntfs.txt:

  "This new driver implements NTFS read support and is
  functionally equivalent to the old ntfs driver and it also implements limited
  write support.  The biggest limitation at present is that files/directories
  cannot be created or deleted. "

Podczas gdy ntfs-3g wspiera przenoszenie oraz usuwanie plików/katalogów.
Jak dla mnie to wystarczy.

   PLD Linux developer    | Everybody needs some solid rock, I know I do.