synchronizacja z windowsMobile - problem z pakietami

Piotr Maciej Kabata kabasny w gmail.com
Śro, 2 Kwi 2008, 22:42:00 CEST

mi nie bangla, ale tez za bardzo sie nie wglebialem
no i ja to rczej gnome niz kde, ale bez zadecia nadmiernego. w kazdym badz
razie gnome piot chce sie laczyc li tylko z palmem :(
a link podany wczesniej (mi przynajmniej) niewiele wniosl

pozdrawiam

kabasny