[Th] Czy komuś działa xgnokii?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 3 Kwi 2008, 09:05:51 CEST

Dnia środa, 2 kwietnia 2008, Michał Panasiewicz napisał:
[...]
> u mnie to samo

> gtk+2-2.12.9-3.i686
> glib2-2.16.1-5.i686
> pango-1.20.0-2.i686

Czyli jednak nie to samo, chociaż różnica tylko w wydaniach. Moje pakiety są
z ftp.pld-linux.org, z th/th-ready/th-test, architektura i686.

> sprawdz w /etc/gnokiirc co masz

[global]
port = /dev/ttyS0
model = 6510
initlength = default
connection = serial
use_locking = yes
serial_baudrate = 19200
smsc_timeout = 10
[xgnokii]
allow_breakage = 0
[gnokiid]
bindir = /usr/sbin/
[connect_script]
TELEPHONE = 12345678
[disconnect_script]
[logging]
debug = on
rlpdebug = off
xdebug = off

Ale to nie jest używane, jeśli mam .gnokiirc. A w ~/.gnokiirc mam:

[global]
port = 00:1D:28:FB:42:23
model = AT
connection = bluetooth
rfcomm_channel = 2
initlength = default
use_locking = yes
serial_baudrate = 19200
smsc_timeout = 10
[gnokiid]
bindir = /usr/sbin/
[connect_script]
TELEPHONE = 12345678
[disconnect_script]
[logging]
debug = on
rlpdebug = off
xdebug = on

Telefon to SE K770i podłączany przez BT. Ale tak samo wywracało mi się dla
Nokii 6230i. Jak wspominałem, konsolowe gnokii działa. Tak samo jak działa
xgnokii pod AC w chroot.