zdalny pulpit dos

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.pl
Pon, 7 Kwi 2008, 12:20:46 CEST

Dnia poniedziałek, 7 kwietnia 2008, croolyc napisał:

> wlasnie sprawdzam
> obawiam sie ze nie opanuje rozjezdzania sie
> wystarczy kliknac maksymalizuj i juz stoi
> ramki sie cos kaszania

Tia...
A myślisz, że w czym innym nie znajdą się chętni do powiększania okna?...
Nie zastanawiałem się nad tym, ale może znajdź lepiej odpowiedniego klienta
ssh albo sposób na zablokowanie możliwości zmiany rozmiaru terminala.

Grzegorz Pietrzak || grzes w artikon.pl
Linux jest dla leniwych - raz zainstalowany działa wciąż...