XFCE, nie ma dekoracji okien

Bartosz Gołek bartosz.golek w gmail.com
Czw, 10 Kwi 2008, 22:03:52 CEST

Piotr Grymkowski pisze:
> Dnia Thu, 10 Apr 2008 18:11:18 +0200
> Bartosz Gołek wrzucił(a) mi do skrzynki list o następującej treści:

> Coś ci wypisuje w terminalu jak odpalisz w nim xfwm4? U mnie hula jak
> szalone ;)

jak odpalę z rootw trybie 3 "xinit", a następnie z terminala x
"startfxfce4" to działa, nie udalo mi sie sprawdzić czy działa z root'a
przy logowaniu przez kdm bo wypisał mi, że Administrator nie może się
logować, chciałem przestawić w opcjach kdm ale w centrum sterowania przy
próbie przejścia w "tryb administratora" zawiesza się po podaniu hasła
całe centrum sterowania.

Natomiast przy próbie
xinint
su user
startxfce4

xfce wogóle nie startuje ze względu na błędy z evdev którego wogóle nie
mam ;(