XFCE, nie ma dekoracji okien

Piotr Grymkowski grym3k w o2.pl
Pią, 11 Kwi 2008, 17:06:42 CEST

Dnia Fri, 11 Apr 2008 16:41:36 +0200
Bartłomiej Zimoń wrzucił(a) mi do skrzynki list o następującej treści:

> za to nie wiesza sie gdy ustawisz sobie w /etc/sudoers grupe %wheel
> dostep root bez hasla Na razie nie znam rozwiazania na to.
Ja odpalam po prostu tak (olewam gdm'y itp rzeczy)
1)mingetty --autologon
2) do ./bash_profile wpisałem na końcu aby odpalał się startxfce4
I śmiga mi aż miło. Tylko czekam na jakiego upstarta albo inne takie cacko
co by mi szybciej konsole startowało, no ale to nie temat tego posta.

 Wogóle to spróbuj w konsoli, po odpaleniu xinit'a tylko,
xfce4-session w terminalu włączyć, bo w zasadzie tylko to jest Tobie
potrzebne gdy masz uruchomione X'y.  Może dlatego tobie to nie chce
wystartować. U mnie na koncie root to działa, odpalam xinit a w xterminalu
wklepuje xfwm4 & żeby sobie w tle chodziło.
A tak na przyszłość popatrz co robią poszczególne skrypty startowe itp, jak
startxfce4 itp. Będziesz wiedział gdzie co sie konfiguruje itp.
Piotr Grymkowski