e100 vs. eepro100

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Nie, 13 Kwi 2008, 23:15:11 CEST

On Sun, Apr 13, 2008 at 06:49:58PM +0200, Grzesiek Sójka wrote:
> Mam kilka sieciówek z serii 82557/8/9 [Ethernet Pro 100] w związku z tym
> mam mały dylemat: używać modułu e100 czy eepro100? Jaka jest różnica?
e100. A jak są problemy to eepro100 ;)

Spotkałem się na kilku różnych sieciówkach z różnymi problemami jeżeli
chodzi o e100 - eepro100 śmigał tam lepiej (co nie znaczy że zawsze
idealnie). Ale w przeważającej części przypadków - e100 działa bez
zarzutu.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
Linux && Unix && Network administrator