zdalny pulpit dos

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pon, 14 Kwi 2008, 08:33:51 CEST

On Wed, 9 Apr 2008, croolyc wrote:

> do 5 osob max (2 często)
> musi byc zdalnie bo firma ma oddziały

OK, czyli faktycznie telnet odpada...

> i chcialbym na linux bo jest bdb (hp proliant rackowy - model nie pamietam)
> serwer linux (pld) - a stawianie kolejnej maszyny to kolejny wydatek - tym
> berdziej ze musialby byc min. 2000 pro lub ew. xp pro - a to tez kosztuje

No to użyj putty, z odpowiednio dużą czcionką. Klientom zdefiniuj sesje do
łączenia się ssh, w sekcji "Window" ustaw "Forbid resizing completely"
i już nie masz problemu z rozjeżdżaniem się tabelek po maksymalizacji.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
"To nie logika, to polityka"