zdalny pulpit dos

Grzegorz Pietrzak grzes w artikon.pl
Wto, 15 Kwi 2008, 12:23:37 CEST

Dnia wtorek, 15 kwietnia 2008, croolyc napisał:
> no niestety nie potrafie odpalic subiekta4 na dosemu
> i z tego co googlalem nikomu sie nie udalo
> ciekawe czy jest server ssh dla freedos :)

Serwer ssh dla freedos?!?...
Ty może wyłuszcz jeszcze raz co Ty byś chciał zrobić,
bo albo ja czegoś tu nie kapuję, albo Ty nie wiesz zupełnie o co w tym
chodzi...
Instalujesz dosemu, uruchamiasz, instalujesz jakiegoś dos-a (freedos, jesli
masz licencję to msdos lub pcdos), instalujesz subiekta, logujesz się zdalnie
przez ssh, uruchamiasz dosemu z dosem i uruchamiasz subiekta.
To jest dla instalacji jednostanowiskowej.
Dla wielostanowiskowej, w dosie podłączasz dysk z samby, na którym instalujesz
dopiero subiekta i go stamtąd uruchamiasz.
Pomiędzy wszystkimi instalacjami modlisz się o odpowiednią konfigurację
wszystkiego co instalujesz, do wszystkich którzy cokolwiek o tym wiedzą, w/g
tego konfigurujesz i tyle.
Więc po jakiego diabła Ci serwer ssh dla freedos?!?...

To wszystko co napisałem można znaleźć w ciągu pięciu minut w sieci, więc się
może skup i to zrób.

Grzegorz Pietrzak || grzes w artikon.pl
Starość we wszystko wierzy. Wiek średni we wszystko wątpi. Młodość wszystko
wie. (Oscar Wilde)