Th: module build (ibmasm), pomocy

Grzesiek Sójka pld w pfu.pl
Czw, 17 Kwi 2008, 11:10:09 CEST

Witam.

Właśnie próbuje skompilować ibmasm.spec na Th-i686 i ciągle mam takie błędy:
error: linux/modversions.h: No such file or directory
error: mach_mpspec.h: No such file
error: mach_apicdef.h: No such file
Skopiowałem config-dist do .config i przekompilowałem jajco

[root w Dionizos SPECS]# rpm -qa | grep 'kernel.*19' | sort
kernel-2.6.22.19-3.i686
kernel-drm-2.6.22.19-3.i686
kernel-headers-2.6.22.19-5.i686
kernel-module-build-2.6.22.19-5.i686
kernel-net-madwifi-ng-0-0.20080124.6 w 2.6.22.19_3.i686
kernel-sound-alsa-2.6.22.19-3.i686
kernel-source-2.6.22.19-5.i686

i nie pomogło. Pliku linux/modversions.h dalej nie ma a pliki mach* są
ale jest ich tyle, ze nie wiadomo który wybrać. Pomocy!

A tak przy okazji: bujam się z tym bo właśnie stałem się tzw.
szczęśliwym posiadaczem serwerka IBM xSeries 350 (- zabytek :) ) i
próbuje zwalczyć hardware monitoring. Niestety, driver ibmasm, który
jest w PLDdowym jajcu nie "widzi" Advanced System Management Processor
zainstalowanego w moim sprzęcie. Ładuje się wypisuje w logach numer
wersji i to tyle. Postanowiłem więc przekompilować z CVSa. Może to coś
da. Ma ktoś jakieś doświadczenie/komentarze. Będę wdzięczny za wszelką
pomoc.