[Ac] KMix i SB Live!

Grzegorz grzehorz w tlen.pl
Sob, 19 Kwi 2008, 08:04:35 CEST

Mam kartę dźwiękową SB Live! która przedstawia się następująco:
01:06.0 Multimedia audio controller: Creative Labs SB Live! EMU10k1 (rev 06)
Od jakiegoś czasu mam problemy z KMixem.
Nie są w nim widoczne wszystkie suwaki,
brak jest też zakładki z przełącznikami (które były jeszcze jakiś czas
temu :/ ).
Kiedyś bywało tak, że KMix uruchamiał się w takiej "zubożonej wersji",
ale ponowne uruchomienie (chyba sesji Xów) "naprawiało" ten stan.
Ale teraz permanentnie KMix nie chce działać tak jak powinien.
Dopowiem, że w programie alsamixer wszystko jest co trzeba, więc konfiguracja
i rozpoznawanie karty przez alsę jest chyba prawidłowe.

P.S.
No nie ma KMixie suwaka "Master"... Wrrrrr.... :/
--
Grzegorz Pietrzak || g r z e h o r z wiadomoco  t l e n wiadomoco  p l
Kobieta wierzy, że 2 i 2 zmieni się w 5, jeśli będzie długo płakać i zrobi